FAQ

Heb je vragen over onze producten? Wellicht beantwoorden we jouw vraag al hieronder. Zo niet, dan kun je altijd mailen met info@samosa.nl of bellen met 024-4200035.

Op onze contactpagina of samosa.nl kunt u meer informatie vinden over ons bedrijf.

Hoe werken jullie de menukaarten af?

Houten menukaarten worden machinaal geschuurd voor een mooie en uniforme afwerking, daarna worden ze behandeld met pure Tungolie. Dit zorgt voor een mooie en diepe glans.

Kunnen jullie ook voor mijn bedrijf/merk produceren?

Jazeker, we zijn producent voor diverse bedrijven die onder hun eigen merknaam verhandelen. We zien dit als een belangrijke samenwerking en de kern van waar Samosa om draait. Onze werkplaats is gericht op productie en efficiëntie. Zo worden tijdrovende handelingen geautomatiseerd en werken we met korte lijnen. We richten ons op lange termijn relaties waarbij wij steeds vaker fungeren als productie- en engineering-afdeling.

Staat jullie logo op de menukaart?

Ja, wij vermelden ons logo – tenzij jij dat (als wederverkoper) niet wenst en duidelijk aangeeft bij jouw bestelling. Wij zijn trots op de producten die we maken. We vermelden daarom ons logo op de onderzijde van de menukaarthouders of net onder het ringbandmechaniek. Niet storend dus, tenzij je gasten echt op zoek gaan naar het logo van de fabrikant. Wil jejouw product specifiek zonder Samosa-logo? Vermeld dit dan bij de notities van je bestelling.

Wat is de levertijd?

De levertijd verschilt per categorie. Als je een menukaart bestelt, wordt deze binnen 2 weken verzonden. Een debrasseermeubel voor op je terras varieert tussen 3 en 5 weken, afhankelijk van jouw wensen en gewenste kleuren. Wil je exact weten waar je aan toe bent? Bel dan vooral even, dan kunnen we je een gericht voorstel doen. We werken namelijk in series: wellicht heb je geluk en kunnen we een dag later al verzenden.

Kan er ook op maat geproduceerd worden?

Ja, wij produceren alles in onze eigen werkplaats in Nijmegen. Als jij een idee hebt dat je niet terug ziet in deze webshop, dan kunnen we een ontwerp op maat maken. Het is dan handig om je idee of vraag te mailen naar info@samosa.nl. Vermeld hierbij waarvoor je idee wilt gaan gebruiken, wat de wensen zijn en hoeveel je er nodig hebt. Maatwerk is mogelijk vanaf 50 stuks. De prijzen zullen gezien de ontwerp en instelkosten wel duidelijk hoger liggen dan de prijzen die je in onze webshop tegenkomt.

Wat voor bestand is er nodig voor het logo?

Onze eerste voorkeur is een vectorbestand dat bestaat uit gesloten lijnen. Denk aan een kleurplaat waarbij binnen de lijntjes alles zwart gekleurd zal worden. Wij plaatsen het logo door middel van lasergraveren, waardoor er geen gebruik gemaakt kan worden van kleur.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mijn menukaarten zijn beschadigd tijdens transport, wat nu?

Geen zorgen. Wij maken nieuwe menukaarten en sturen deze zo snel mogelijk naar je op.

Ik twijfel of de kaarten wel geschikt zijn.

Twijfelt je over een eventuele aanschaf? Van veel producten zijn gratis samples beschikbaar. Je vindt ze in de webshop.

Kan ik op maat gemaakte producten retourneren?

Wij doen ons best om een zo goed mogelijk beeld te schetsen van onze producten. Als je een product bestelt waar jouw logo op gegraveerd is, of je laat iets specifiek op maat maken, dan kun je het product niet retourneren. Je kunt vóór je aanschaf gratis samples bestellen of langskomen in onze werkplaats / showroom, om eventuele twijfels weg te nemen. Maak voor een bezoek altijd even een afspraak via mail of telefoon. Dan zorgen we dat we de juiste materialen klaar hebben liggen voor je.

Waar worden de producten gemaakt?

Wij produceren alles in onze eigen werkplaats in Nijmegen. Onze werkplaats is gericht op automatiseren en efficiëntie. Daarom kunnen wij voor mooie prijzen ook mooie gepersonaliseerde producten maken, die we naar wens produceren. Je bent welkom om op bezoek te komen! Maak dan wel even een afspraak, zodat we tijd voor je kunnen reserveren in onze agenda.